سبد خرید شما خالی است.

ما یک شرکت حرفه ای برای گسترش کسب و کار های آنلاین و دیجیتال مارکتینگ هستیم

 تهران - خیابان قائم مقام - پلاک ۱۱۴ - طبقه سوم - واحد ۱۵ 

info@tsaad.ir

021-86074761
021-86074937

تولید محتوا در اینستاگرام

تولید محتوا، همان تولید عکس، ویدیو، صوت ومتن است که به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده، نه تنها کاربران را به صفحه شما علاقه مند می‌کند بلکه سبب گسترش بیزینستان نیز شود. در ادامه چگونگی بررسی تصاویر و همچنین تولید محتوای متنی برای بیزینس خود در اینستاگرام و مواردی که هنگام استفاده از آنها در تبلیغ برند خود باید در نظر بگیرید را ارائه می‌دهیم.

مرحله اول: تعیین استراتژی بازاریابی محتوایی

پیش از شروع تولید محتوا و حضور در شبکه‌های اجتماعی، ما کسب‌وکار شما را به‌خوبی بررسی می‌کنیم. در پروسۀ تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی اهداف، وضعیت فعلی کسب‌وکار (شرکت، مشتریان فعلی، تلاش‌های قبلی در حوزه بازاریابی، سایت و داده‌های موجود)، کلمات کلیدی هدف، رقبا و پرسونای مشتری را مشخص می‌کنیم. براساس استراتژی تدوین‌شده، برنامۀ عملیاتی تولید محتوا (تقویم محتوا)، انتخاب شبکه اجتماعی مطلوب و شیوه‌های توزیع محتوا را تهیه می‌کنیم.

مرحله دوم: تولید محتوا

تولید محتوا براساس استراتژی بازاریابی محتوایی آغاز می‌شود. اگرچه محتوای متنی از بخش‌های اساسی تولید محتواست، تولید محتوا می‌تواند شامل تولید محتوای متنی و کپی ‌رایتینگ، عکاسی، ساخت ویدئو و تیزر، تولید انیمیشن و گرافیک متحرک، طراحی گرافیک و طراحی اینفوگرافیک باشد.

بالا بودن کیفیت طراحی بنر 

تولید محتوا تصویری به صورت بنرهای ثابت در فضای مجازی به لحاظ قدرت انتقال مفاهیم بسیار مورد توجه هستند.  طراحی بنر اگر به صورت استاندارد و متناسب با محصول یا خدمات شما طراحی و در قالب گرافیک خلاقانه قرار گیرد نقش اساسی را در نمایش آگهی شما میگذارد . معمولا Banner  از محتوای تبلیغاتی ( شعارهای تبلیغاتی کوتاه و جذاب )  و اطلاعات جزئی از محصول و ویژگی های آن است تشکیل می شود .

ساخت موشن‌گرافیک

استفاده از انیمیشن‌های تبلیغاتی راهی مؤثر در بازاریابی دیجیتالی است. ما در ساخت موشن فقط به معرفی محصولات یا خدمات شما فکر نمی‌کنیم، بلکه تلاش می‌کنیم که با ایجاد سناریویی خلاقانه و ساخت موشن‌گرافیکی‌ جذاب، کاربران را به شما نزدیک و علاقه‌مند کنیم. پیام شما به شکلی مختصر و جذاب به مخاطب منتقل می‌شود و برند شما به‌ یاد‌ ماندنی می‌شود.

  • دریافت نظر و سلیقه مشتری برای ایده‌ پردازی(بررسی سایت و شبکه‌های اجتماعی)
  • تولید داستان (استوری برد)
  • ضبط صدای گوینده (نریشن)
  • تأیید مشتری برای شروع ساخت موشن‌گرافیک
  • طراحی شخصیت، مکان، گرافیک و متحرک‌سازی
  • ترکیب صدای گوینده و زیرصدا با گرافیک تیزر