تبلیغات گسترده در اینستاگرام را تجربه کنید!
تبلیغات در اینستاگرام امروزه یکی از پربازدهترین روش تبلیغات اینترنتی محسوب میشود. اینستاگرام برای برندها اهمیت بیشتری دارد؛ چراکه طبق آمار بیش از 30 میلیون ایرانی در این برنامه حساب کاربری دارند و درصد بیشتری از افراد، برندهای محبوبشان را از طریق این شبکه دنبال میکنند. با توجه به بازدهی بسیار زیاد تبلیغات اینستاگرام ، ما شما را کمک خواهیم کرد تا تبلیغات پربازده و هدفمندی را در این بستر قدرتمند تجربه کنید.
View
تبلیغات بازدیدی اینستاگرام در این نوع تبلیغ، کلیپ 60 ثانیهای شما همراه با متن، با بیشترین اثر و الهام بخشی در پیج های محبوب و پربیننده نمایش داده میشود. در تبلیغات ویدیویی، معیار ما دیده شدن کامل ویدئو است و تعرفه تبلیغات براساس تعداد بازدیدها محاسبه میشود.
Story
تبلیغات انبوه استوری اینستاگرام استوری اینستاگرام به کاربران این شبکه اجتماعی امکان میدهد تا عکسها و ویدیوها را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارند. استوری شما در پیج های پربیننده و محبوب به نمایش گذاشته میشود در ضمن پیج شما در استوری لینک میشود.
Impersian
تبلیغات ایمپرشن اینستاگرام تعرفه تبلیغات بازدیدی با محتوای عکس، چه به صورت تک عکس و چه به صورت گالری چندتایی به ازای هر هزار بازدید ایمپرشن محاسبه می شود.
اینفلوئنسرمارکتینگ
در این روش شما با استفاده از یک اینفلوئنسر در فضایی مانند اینستاگرام کسب و کار خود را به صورت تجربه ای از زبان خواهیدشنید. این افراد معمولا کسانی هستند که در حوزه های مختلف مانند سبک زندگی, سفر, گردشگری, مد و زیبایی, دکوراسیون, عکاسی و … تجربه ای کسب کرده و سپس به نقد استفاده از سایر برند ها پرداخته اند.
اسپانسری
شما میتوانید اسپانسر یک مسابقه هیجان انگیز در اینستاگرام باشید اما دقت کنید که این تبلیغات بیشر مناسب کسب و کارهای بزرگ هستند چرا که شما باید مبلغی را خرج کنید و علاوه بر جوایز, دستمزدی نیز به اینفلوئنسر مورد نظر بدهید تا کسب و کارتان مورد حمایت واقع شود.
تعداد تبلیغات
شاید تصور کنید که هرچه تعداد تبلیغات یک صفحه بیشتر باشد نشان دهنده این است که بازده تبلیغات در صفحه مورد نظر بیشتر است. اغلب پیج های که تبلیغات پر بازده انجام می دهند برای یک روز کامل بعد از مطالب شما پستی را درج نخواهند کرد و اینگونه نیست که مطلب شما در انبوهی از پست های نامربوط گم شود.
زمان
بیشتر پیج های پربازدید, یک تعرفه ساعتی را برای خود در نظر گرفته اند که در این میان ساعات پربازدید هزینه بیشتری را نیز شامل می شوند. شما باید با توجه به شلوغی اینستاگرام ساعت مورد نظر خود را تعیین کنید. به طور کل ساعاتی مانند ساعات میانی روز و یا ساعات پایانی برای تبلیغات مناسب تر هستند. اگر مخاطبین شما جز دسته بزرگسال محسوب می شوند بهتر است که پست خود را در ساعات اداری قرار ندهید چرا که دی این صورت اغلب مخاطبین بالقوه خود را از دست خواهید داد.