سبد خرید شما خالی است.

ما یک شرکت حرفه ای برای گسترش کسب و کار های آنلاین و دیجیتال مارکتینگ هستیم

 تهران - خیابان قائم مقام - پلاک ۱۱۴ - طبقه سوم - واحد ۱۵ 

info@tsaad.ir

021-86074761
021-86074937

مدیریت پیج اینستاگرام به صورت حرفه ای!

در دنیای امروز برای اینکه یک کسب و کار موفق در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام شروع کنید، در قدم اول باید به فکر مدیریت و پشتیبانی حرفه ای باشید و این مسئله امکان پذیر نیست مگر توسط یک ادمین کاملا حرفه ای و متخصص! اگر میخواهید در این زمینه از رقبا عقب نمانید بهتر است از حضور یک ادمین با سابقه بهره ببرید. گروه تجارت سگال آرتا کار شما را در این زمینه راحت کرده است تا بهترین نتایج را برای پیج شما رقم بزند.

جذب فالوور توسط ادمین

یکی از وظایفی که بر عهده ادمین اینستاگرام خواهد بود، افزایش تعداد فالوورهای شما است. شما حتما به این موضوع آگاه هستید که هر چه تعداد فالوورهایتان بیشتر باشد، احتمال رونق کسب و کار شما افزایش خواهد یافت. زیرا با افزایش فالوور، تعداد بازدید کنندگان از محتواهای شما بیشتر خواهد شد و در نتیجه کارتان پیشرفت خواهد کرد. یکی از مسائل مهم دیگری که گاها ممکن است مورد توجه قرار نگیرد، تعیین بهترین زمان برای انتشار پست ها باشد. شاید خیلی از افراد بر این عقیده باشند که این موضوع اهمیت چندانی نداشته و آنها می توانند در هر تایمی از شبانه روز که بخواهند، پست های مد نظرشان را به اشتراک بگذارند. اما باید بدانید که اگر می خواهید در کار خود موفق و حرفه ای باشید، لازم است که بر روی این مسئله تمرکز کرده و برای انتشار محتوای خود برنامه ریزی کنید

وظایف ادمین 

میتوان گفت همه چیز به موضوع فعالیت پیج اینستاگرامی مربوط است. مثلا اگر یک ستاره سینما ادمین اینستاگرامی استخدام کند عمده وظایف او انتشار پست ها و اخبار مربوط به آن ستاره و حواشی زندگی اوست. در کنار آن پاسخ گویی به کامنت ها و دایرکت ها و انتشار استوری میتواند از وظایف دیگر ادمین صفحه تعریف شود. حال تصور کنید یک ادمین پیج فروشگاهی در اینستاگرام همین وظایف را دارد. میتوان گفت به روز کردن صفحه اینستاگرام با محتوای مرتبط با فعالیت پیج بین همه ادمین ها یکسان است. اما مثلا در پیج فروشگاهی ادمین باید کپشن مربوط به هر تصویر و محصول را مرتبط با آن محصول تهیه کند. از موجودی انبار و سفارش ها و ارسال ها و مشتریان همه را چک کند، مدام پاسخگوی نیاز مشتریان باشد، استوری مربوط به فعالیت های پیج را بگذارد. پاسخگوی کامنت ها و دایرکت ها و سوالات باشد. برای هر موضوع بیزینسی باید مهارت های خاصی داشته باشد.

برخی از مسئولیت‌های مدیر پیج 

  • انتشار پست: یک ادمین اینستاگرام باید به صورت مرتب پست های مرتبط با موضوع صفحه ای که در اختیار دارد منتشر کند. تعداد پست های منتشر شده و میزان تناوب انتشار پست ها به موضوعیت پیج بستگی دارد.
  • تلاش برای بالا رفتن فالوور: از وظایف عمده یک ادمین پیج این است که از راه های گوناگون اقدام به جمع آوری فالوور نماید. این راه ها میتواند شامل انتشار پست های جذاب، تبلیغات یا تهاتر با پیج های دیگر باشد.
  • انتشار استوری: به منظور ایجاد ارتباط بیشتر با مخاطبان بهتر است یک ادمین اینستاگرام گاهی استوری های مرتبط با زمینه فعالیت پیج منتشر کند.
  • پاسخگویی مناسب به مخاطبان: از وظایف ادمین پیج است که به صورت مرتب با مخاطبین در ارتباط باشد. او موظف است به صورت مداوم پاسخگوی مخاطبین از طریق کامنت یا دایرکت بوده و به سوالات و انتقادات و صحبت های آنها پاسخ دهد.
  •  تولید محتوای مناسب: مهمترین وظیفه یک ادمین اینستگرام این است که بتواند محتوای مناسب با زمینه فعالیت پیج تولید و منتشر کند. محتوا باید از نظر موضوعیت ، کیفیت و تناسب بین تصاویر و کپشن ها به صورت حرفه ای و کاربر پسند ارائه شود.
  • بررسی عملکرد پیج: ادمین اینستاگرام باید یک برنامه و هدفپ برای پیشرفت پیج داشته باشد و طبق برنامه عمل کرده و عملکرد پیج را در راستای هدفی که دنبال میکند به صورت مرتب بررسی کرده و اقدام به رفع نواقص و موانع کند.